WPP BARCELONA 2022

Abans de fer la compra, preguem llegiu amb atenció la informació que trobareu més avall

Visita guiada

INFORMACIÓ IMPORTANT

Per visitar l’exposició World Press Photo, es recomana comprar on-line l’entrada/es anticipada/es.

En aquest cas, és fonamental tenir en compte el següent::

• Un cop realitzada la compra on-line, no es podra realitzar cap canvi.

Assegureu-vos de seleccionar amb atenció les vostres preferències (nombre d’entrades, data de la vostra visita i franja horària d’accés).
Si contracteu una visita guiada, assegureu-vos també de triar l’idioma de la vostra preferència.

• El reemborsament és únicament possible si decidiu contractar el servei «Millora dels Termes de Reemborsament».

Aquest servei s’ofereix durant el procés de compra on-line i el proporciona una tercera empresa que concedirà el reemborsament si està justificat per aquestes circumstàncies.  Al mateix e-mail on rebreu les entrades, abaix de tot de les pròpies entrades trobareu les indicacions per a sol·licitar el reemborsament en cas de ser necessari.
El reemborsament no inclou les despeses de gestió de la tiquetera (1€ per entrada).

• Si no rebèssiu les entrades al vostre correu, el més probable és que la compra no s’hagi completat per algun error.

No obstant, en cas que sí en rebeu el cobrament, si us plau, informeu de l’incidència a tickets@eventix.es.

També es poden comprar entrades físicament, sempre que l’aforament de sala permeti l’accés de més públic. La venda física es realitza a les taquilles del CCCB (Tel. 933 064 100 / taquilles@cccb.org).

L’entrada de pagament (sigui general o per a visita guiada, a tarifa completa o reduïda) dóna dret a participar en EL SORTEIG d’una càmera i catàlegs de l’exposició World Press Photo.

Amb la compra d’entrades de l’exposició World Press Photo
feu possible la continuitat d’aquesta iniciativa sense ànim de lucre.
Gràcies pel vostre suport al fotoperiodisme!

HORARIS 2022

De dimarts a dijous
D’11 h a 20 h.

Divendres
D’11 h a 21 h.

Dissabte
De 10 h a 21 h.

Diumenge
De 10 h a 20 h.

Obert el pont de desembre!
Dies Dl. 5 (d’11 h a 20 h), Dm. 6 (de 10 h a 20 h), Dx. 7 (d’11 h a 20 h) i Dj. 8 (de 10 h a 20 h).

Més informació i continguts sobre l’exposició World Press Photo a Barcelona en aquest enllaç.

WPP BARCELONA 2022

Visites guiades

Més enllà de la simple observació de les fotografies guanyadores de World Press Photo, la visita de més d’1 hora -guiada per l’equip expert de Photographic Social Vision- aprofundeix en les històries i el context rere de cada imatge, així com en la manera com cada fotoperiodista les presenta.

Per a PÚBLIC GENERAL
  • Dimarts, de 15 h a 16:15 h (CASTELLÀ)
  • Dimecres, de 18 h a 19:15 h (CATALÀ)
  • Dijous, de 18 h a 19:15h (CASTELLÀ)
  • Divendres, de 18 h a 19:15h (CATALÀ)
  • Dissabte, de 13 h a 14:15 h (CATALÀ)
  • Diumenge, de 13 h a 14.15 h (CASTELLÀ)

Entrades de visites guiades per a públic general disponibles aquí.

Per a ESCOLES i centres

De dilluns a divendres en horari lectiu. Només amb reserva prèvia. Idioma a convenir.

També disponible una completa guia didàctica!

Informació i reserves de visites per a escoles escrivint a aquest correu indicant dia, hora i quantitat d’alumnes.

Per a EMPRESES i entitats

A porta tancada. Només amb reserva prèvia. Idioma a convenir.

Horaris:

• Dilluns de 18 h a 19:30 h.
  • De dimarts a dijous de 18 h a 19:30 h i de 20 h a 21:30 h.

Informació i reserves de visites per a empreses escrivint a aquest correu.

TARIFES 2022*

Visita guiada

Tardes de diumenge

Aforament limitat***

Entrada general amb preu reduit**

Visita guiada amb preu reduït**

Entrada gratuïta

Per a col·lectius específics****

(*) A la compra on-line de qualsevol tarifa cal afegir 1€ en concepte de despeses de gestió.

(**) Per a fer ús d’entrada amb preu reduit és imprescindible mostrar al punt d’accés el document que acredita el descompte a: Carnet Jove; Carnet de Biblioteques; Famílies nombroses i monoparentals; Professors d’universitat; Jubilats/des; Menors de 25 anys.

(***) Entrada general gratuïta les tardes de diumenge de 15:00 h a 20:00 h. Màxim 2 entrades per persona. Aquests tiquets estaran disponibles la mateixa setmana a partir de dimecres a les 9:00 h.

(****) Entrada general gratuïta qualsevol dia, mostrant al punt d’accés el document acreditatiu, per a: Aturats; Carnet de docent (formació obligatòria); Amics del CCCB; Jubilats amb Targeta Rosa; Membres de l’ICOM; Menors de 12 anys; Periodistes acreditats; Carnet de Discapacitat, ArticketBCN / Barcelona Card.
L’entrada gratuïta permet accedir a la visita guiada, segons disponibilitat, pagant 3€al taulell de la Fundació Photographic.

ON

CCCB, Centre de Cultura Contemporània de Barcelona
c/ Montalegre, 5. Barcelona
Tel. (+34) 933 064 100